"Ақмола облысы білім басқармасының Біржан сал ауданы бойынша білім бөлімінің жанындағы Степняк қаласының "Күншуақ" бөбекжайы" МКҚК
ГККП "Ясли-сад "Күншуақ" города Степняк при отделе образования по району Биржан сал управления образования Акмолинской области"

СоцСети

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

«Ата-аналармен жұмыс жасаудағы ең жақсы тәжірибе»

         «Ата-аналармен жұмыс жасаудағы ең жақсы тәжірибе»

Сонда кез келген жұмыс нәтижелі,Ол дұрыс ұйымдастырылған кезде.Мен «Ата-аналармен жүргізілетін ең тиімді тәжірибе» тақырыбын кездейсоқ таңдаған жоқпын, өйткені бұл мәселені бүгінгі күннің өзектілігі деп санаймын. Өйткені, соңғы жылдары ата-аналардың балаларының жан-жақты дамуына, білім алуына бұрынғыдан да көбірек қызығушылық танытуда. Сондықтан, ата-аналармен жұмыс отбасының әлеуметтік жағдайы мен микроклиматын, сондай-ақ ата-аналардың өтініштерін және ата-аналардың мектепке дейінгі білім беру ұйымдарының қызметіне қызығушылық дәрежесін ескере отырып, сараланған тәсіл болуы керек.Жұмысымның мақсаты: ата-аналарды біртұтас білім беру кеңістігіне, мектепке дейінгі білім беру мекемелерінің педагогикалық процесіне тарту.Осы мақсатқа жету үшін келесі міндеттерді шешу қажет болды:

- ата-ананың өз баласына қатысты құзыретті педагогикалық ұстанымын дамыту арқылы даму мен тәрбиелеудің бағыттарын таңдауына ақпараттық-білім беруді қамтамасыз ету;

- отбасыларды тікелей білім беру қызметіне, оның ішінде отбасымен бірлесіп білім беру жобаларын жасау арқылы тарту»;

- Ата-аналардың құзыреттілік деңгейін арттыру.

 В.А. Сухомлинский балабақшаның жанұямен байланысын сақтап, оларды өз жұмысына қатыстырған жағдайда ғана тәрбиелеу мен дамыту міндеттерін ойдағыдай шешуге болатынын атап көрсетті.

Отбасы мен балабақшаның мақсаты мен міндеттері бір. Екі жақ та балабақшаның соңында бірдей нәтижеге қол жеткізгісі келеді: дені сау, ақылды, іскер және мектепте оқуын табысты жалғастыра алатын адамгершілігі мол бала.

Мен балалардың да, ата-аналардың да мектепке дейінгі мекемеде өздерін жайлы сезінуіне, сондай-ақ ата-аналардың олардың оқу іс-әрекетіне сенімді түрде қолдау көрсетуіне тырысамын.

Жұмысымды оқушылардың отбасымен танысудан бастадым. Отбасын зерттеу, ата-ананың тәрбиелік қажеттіліктерін білу, оның мүшелерімен байланыс орнату, балаға тәрбиелік ықпалды үйлестіру мақсатында «Балабақша мен отбасының ынтымақтастығы. " Жинақталған деректер негізінде нақты көріністі ала отырып, мен әр баланың отбасылық байланыстарының құрылымының ерекшеліктерін, мектеп жасына дейінгі баланың отбасылық және отбасылық тәрбиесінің ерекшеліктерін талдап, әрбір ата-анамен қарым-қатынас жасау тактикасын әзірледім. Бұл маған әрбір отбасының педагогикалық қажеттіліктерін дұрыс бағдарлауға, оның жеке ерекшеліктерін ескеруге көмектесті.

Біздің топ жыл сайын оқушылардың ата-аналарымен бірлескен іс-шаралар жоспарын жасайды. Іс-шаралар мектепке дейінгі білім беру мекемесінің жылдық міндеттеріне, ата-аналардың қызығушылықтары мен қажеттіліктеріне, педагогтардың мүмкіндіктеріне сай етіп жасалған.

Мектепке дейінгі білім беру мекемелері мен отбасылар дәстүрлі жұмыс түрлерінен басқа инновациялық формалар мен әдістерді белсенді қолданады.

Отбасындағы педагогикалық тәрбие жұмысының негізгі түрлерінің бірі ата-аналар жиналысы болып табылады. Мен жиналыс өткізудің ескірген лекциялық әдісінен алыстағанымды айтқым келеді. Шаршаған ата-аналардың назарын белсендіретін, әңгімелесудің мәнін есте сақтауды жеңілдететін, достық әңгімеге ерекше көңіл-күй тудыратын осындай әдістерді қолданамын. Тәжірибе алмасу бойынша пікірталас, дөңгелек үстелдер түрінде кездесулер өткіземін, әсіресе ата-аналар жиналысқа балаларының қатысқаны ұнайды: балалардың мәлімдемелерінің аудио жазбалары, балалардың фотосуреттері бар слайд-шоулар, бейнероликтер.

Ыңғайлы да жылы атмосферада балалар мен ата-аналардың қатысуымен «Бүкіл отбасы бірге – жан орнында» атты ата-аналар жиналысы дәстүрлі емес формада өтті.

Оның мақсаты - тиімдірек жұмыс істеу үшін ата-аналар, балалар және мұғалімдер арасында қолайлы микроклиматты құру.

Ата-аналар жиналысына дайындық оны өткізуден көп бұрын басталды. «Отбасы дегеніміз не» тақырыбында балалармен сұхбат жүргізілді, ата-аналармен әңгімелесу үшін сауалнама, ата-аналарға арналған ойындар дайындалды. Тақырып бойынша қысқа мерзімде кең және жан-жақты материал жинауға мүмкіндік беретін сұрақ қою маңызды рөл атқарады. «Бала тәрбиесіндегі отбасының рөлі» қозғалысына папка құрастырды. Ата-аналарға арналған ескерту: «Ата-ананың өсиеттері». Ата-аналар жиналып жатқанда, балалардың отбасы туралы әндерінің жазбалары тыныш естілді. Кездесу отбасылық қонақ бөлмесі түрінде өтті.

Ата-аналар жиналысына көптеген ата-аналар келді, олар жиналыс тақырыбы бойынша баяндама тыңдады.

Балалар отбасы туралы тақпақтар айтты, «Мейірімділік» биін биледі, бірге ойындар ойнады.

Ал жиын соңында барлығы бірге отбасы туралы ән шырқады. Ата-аналар балабақша ұжымына ризашылықтарын білдіріп, бала тәрбиесіндегі ортақ істің жемісті болуына тілектер айтылды.

Сол сенім жағдайында КТК төрінде тағы бір ата-аналар жиналысы өтті. Жақында балалар мектепке өз бетінше баруға мәжбүр болғандықтан, «Балаларымыздың қауіпсіздігі жол ережесімен таныстыру арқылы» тақырыбында ата-аналар жиналысы өткізілді, содан кейін ата-аналарға осы тақырыпта презентация көрсетілді. «Жол ережесін білгірлер» атты сайыс өткізілді. Ойынға екі команда қатысты: балалар және ата-аналар. Олар жолда жүру ережелері туралы білімдерін көрсетті Дәл осындай сенім жағдайында КВН түріндегі тағы бір ата-аналар жиналысы өтті. Жақында балалар мектепке өз бетінше баруы керек болғандықтан, "жол қозғалысы ережелерімен танысу арқылы балаларымыздың қауіпсіздігі" тақырыбында ата-аналар жиналысы өтті, ата-аналарға осы тақырып бойынша презентация көрсетілді, содан кейін "жол қозғалысы ережелерін білушілер"байқауы өткізілді. Ойынға екі команда қатысты: балалар мен ата-аналар. Олар жол ережелері туралы білімдерін көрсетті. Жол ережесі бойынша түрлі жағдайларды жеңді.

Дизайн технологиясын қолдану маған осы бағытта жұмыс істеуге көмектеседі, өйткені бұл ересек пен баланың дамушы, тұлғаға бағытталған өзара әрекеттесуінің тиімді әдісі.

"9 мамыр"жобасы ерекше есте қалды. Ата-аналардың көмегімен "Жеңіс күні" суреттер көрмесін, "біздің ауылдың тарихы" альбомын жасады. Біздің жобаның қорытындысы ата-аналар белсенді қатысқан "Жеңіс күні" мерекесі болды.

Мен ата-аналармен бірлескен жобалық қызмет барлық қызмет түрлерін қамтуға мүмкіндік береді деген қорытындыға келдім.

Әр адамның ең маңызды құндылығы - денсаулық, сондықтан біздің балабақшада дені сау баланы тәрбиелеуге көп көңіл бөлінеді. Мектепке дейінгі мекемеде "Әкем, анам мен –спорттық отбасы" атты спорттық мереке өтті, оған біздің топтың ата-аналары шақырылды.

Мастер-класстар өткізу ынтымақтастықтың қызықты нысаны, жаңа және сұранысқа ие болды. Мен ата-аналарға үйде балалар іс-әрекетін ұйымдастыруға көмектесу мақсатында "дәстүрлі емес сурет салу техникасы"шеберлік сабақтарын өткіздім.

Біздің көп қырлы бірлескен іс-әрекетіміздің нәтижесінде қарым-қатынастың жағымды эмоциялары пайда болды, ата-аналар қарым-қатынас жасай бастады, босатылды, тәрбиесінің жағымды тәжірибесіне сенімді болды, өз дағдылары мен дағдыларымен қуана бөлісті.

Балабақшада балалар мен ата-аналардың қолөнері мен суреттерінің бірлескен тақырыптық көрмелері үнемі өткізіліп тұрады. Біз қатысатын барлық отбасыларды ризашылықпен марапаттаймыз.

Бұл көрмелер ата-аналар мен балаларға бірлескен іс-шараларды ұйымдастыруға мүмкіндік береді. Нәтижесінде балалар еңбекқорлыққа, дәлдікке, жақындарына назар аударуға, еңбекке құрметпен қарауға тәрбиеленеді. Отбасылық дәстүрлер қалыптасуда, бұл бақытты және тату отбасының КЕПІЛІ.

Үздік қабырға газетіне арналған байқауда " Қызыл жаз келді - көп күлкі әкелді!"ата-анамыз белсенді қатысты.

Ата-аналар барлық мерекелерге белсенді қатысады. Олар балалардың өздеріне ұнауға тырысатынын көреді, ата-аналар балаларымен бірге ән айтады, ойнайды, билейді. Ата-аналарды ертеңгілікке шақыра отырып, мен оларға әрдайым жылдар өтіп, әндер мен билер ұмытылатыны туралы айтамын, бірақ олардың жадында балалар қарым-қатынастың қуанышы мен жылуын сақтайды, ал ата-аналар әдемі әлемге енеді.

Біздің балабақшада "23 ақпан" мерекесін өткізу дәстүрге айналды. Біздің ұлдар әкелердің кіші тобымен бәсекелеседі. Оларды жүргізу кезінде барлық қатысушылардың физикалық дамуы мен денсаулығын нығайту үшін ғана емес, сонымен бірге отбасын біріктіру үшін де жағдайлар жасалады.

Жыл сайын қараша айында "Аналар күніне"арналған іс-шара өткізу өте жылы дәстүрге айналды. Мұндай ойын-сауыққа балалармен бірге аналар қатысады.

Педагогикалық практикада мен көрнекіліктің әртүрлі түрлерін қолданамын. Ата-аналар балаларды тәрбиелеу және оқыту мәселелері бойынша қажетті ақпаратты көрнекі-ақпараттық материал: экрандар, стендтер, жылжымалы папкалар арқылы алады.

Топта "Сенім поштасы" жұмыс істейді, ата-аналар бала тәрбиесіне қатысты сұрақтар қоя алады, өз идеялары мен ұсыныстары бар хаттар қалдырады.

Түстен кейін "ашық есік" минуттары, ата-аналар баламен қазірдің өзінде басталған ойында ойнап жатқанда, оларға баласымен байланысуға және онымен бірнеше минут өз әлемінде өмір сүруге мүмкіндік береді.

Сондай-ақ, бізде ата-аналармен жаңалықтармен бөлісетін, мерекелерден фотосуреттерді орналастыратын топ бар. Ата-аналар бізбен фотосуреттерді де бөлісе алады. Пікірлер, Пікірлер қалдырыңыз.

Мен әр балаға "мейірімді көзқарас" қалыптастырамын. Мен барлық балалардың дамуындағы ең алдымен жағымды қасиеттерді көруге, олардың көрінуіне жағдай жасауға және ата-аналардың назарын аударуға тырысамын. Мен "баланың жағымды бейнесін ата-аналарға тарату" арқылы өзара әрекеттесуді ұйымдастыру арқылы ата-анамның сеніміне ие болуға тырысамын (яғни, ол бірдеңе жасаса да, балаға ешқашан шағымданбаймын).

Мен әңгімені "сіздің балаңыз ең жақсы" ұранымен жүргізуге тырысамын. Мектепке дейінгі білім беру мекемесіндегі баланың жетістіктері мен даму ерекшеліктері, басқа балалармен қарым-қатынас ерекшеліктері, оқу іс-әрекетінің нәтижелері туралы хабарлаймын.

Ата-аналар мен тәрбиешілердің өзара әрекеттесуі бірден сирек кездеседі. Бұл ұзақ процесс, таңдалған мақсатты шыдамдылықпен ұстануды талап ететін ұзақ, қажырлы еңбек және ата-аналармен ынтымақтастықтың жаңа жолдарын үнемі іздеу.

Мен мұнымен тоқтап қалмаймын, ата-аналармен ынтымақтастықтың жаңа жолдарын іздеуді жалғастырамын. Өйткені, біздің ортақ мақсатымыз - болашақ жасаушыларды тәрбиелеу. Адам деген не - ол айналасында жасайтын Әлем. Біздің балалар өскенде жақындарын жақсы көреді және қорғайды деп сенгім келеді.


Текст